defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) Budapest (17) budapest (4) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) Jászberény (1) jászberény (6) Jászság (1) jásztelek (23) Jásztelek (1) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) túrista (1) turista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) zsófi (19) Zsófi (1) Címkefelhő

Mégegyszer....

defiszon 2010.03.13. 10:19

Lassan csak arról írok bejegyzést, hogy mit rémálmodok... ma kettőhöz is volt szerencsém.
1.
Nah jó, ez annyira nem volt rémálom, de annyira nem is tetszett... valami katasztrófával kezdődött, de arra már igazán nem emlékszem, lehet hogy földönkívüliek voltak, mert arra utólag utaltam is. A lényeg, hogy egy nagy fém liftben voltam Zsófival, unokanővéremmel és zuhantunk. De ez egy tényleg nagy, lapított gömb lift volt csillogó ezüstös fémből, és nem tudtuk mi van. Aztán egyszer csak kiírta a lift hogy földszint és megállt. Egy ilyen fém robot rendőr vagy ki üdvözölt mindket aztán bevezetett a városba ahol minden ugyanilyen fémes volt és kiderült, hogy a föld alatt vagyunk, és pont a Földet elfoglaló földönkívülieknek (ebben az értelemben már nem azok, tehát...) köszönhetően sikerült elkészíteni ilyen gyorsan a lejárót meg magát a várost is. Itt egy rövid körséta rémlik meg egy öreg nénike aztán semmi. XD

2.
Nah ez már komolyan durva volt!!! Azzal kezdőtött, hogy volt egy 13-14 éves forma lányom és egy kis lakásban éltünk (ami egyébként tök jól nézett ki, Simsben meg is csinálom :P) De nem ez a lényeg. Bementem a gyerekszobába, és ilyen supernaturalos stílusban feket foltok voltak a falon és a gyerek ott sírt a sarokban közben vér vette körül meg húúú, félelmetes volt. Aztán nem tudom mit csináltam, de a következő pillanatban már a pánikszoba mentünk, ami egy keskeny polc mögött volt és alig fértünk be ketten. Na ezután lett furcsa az álom... Elkezdtem ütni a lányt, ő meg hagyta. Aztán kijöttek a rendőrök, Monk is ott volt XD Kócos volt a haja és gömbrágót evett és nem érdekelete ha elgurult egy szem. (Reggel ezt a részét elmeséltem anyának, ő meg azt mondta, biztos be volt gyógyszerezve XD) Ezután gondolom Monk kinyomozta mi a stájsz XD(?), mert Dr Krueger, aki lehet hogy nem is ő volt de én így hívtam, kezelés alá vett. Kiderült hogy én kínoztam meg a saját gyerekem és nem is volt betörés. És hogy valami rejtett aggresszió meg skizofrénia bajom van, és ilyen kis szürke pirulákat kellett bevennem. Aztán folyton esténként jöttek rám a rohamok, de mindig volt velem valaki meg a doki. És ilyen durván bekattantam álmomban, rossz volt, mert közben bent voltam és mégsem nagyon tudtam irányítani a dolgokat. És lelöktem Dorkát a lépcsőn, erre nagyom emlékszem XD De nem lett semmi baja mert alacsony lépcső volt és még élvezte is (:S) XD Aztán elvileg, nah erre nem emlékszem konkrétan, mármint a rajzolásra, de voltak ilyen rajzok, amiket ilyen rohamok alatt csináltam, és voltak bennük közös elemek. Pl a 33 mindig bele volt építve valahogy, aztán az ibolya is. Többre nem emlékszem.... És a lakás egyes részeiben rohamok alkalmával elrejtettem kártyalapokat, de mindig csak magaslapokat rejtettem el és a doki szerint ennek is van vmi magyarázata. Aztán arra emlékszem, hogy magambaerőltettem egy pirulát hogy elmúljon a roham mert vendégeim voltak, de mire nagy nehezen bevettem a tablettát kidőltem a vendégek meg elmentek. Szóval, bevettem a tablettát és mint egy félbéna, leöntöttem magam kakaóval (?), aztán bedőltem az ágyba. Ezután felébredtem. Nagyon nehezen kimásztam az ágyból, semmi erőm nem volt, legalább fél óráig rángattam a redőnyöket hogy világos legyen. Odakint esett, egy óvodás csoport vitte ki az újságokat és az utcában állt a víz. Ekkor felébredtem. Most tényleg. Megszólalt az ébresztőóra és kipattantam az ágyból. Feltéptem a redőnyt és nem esett.
 

Címkék: álom rémálom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr541836155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása