defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) budapest (4) Budapest (17) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) Jászberény (1) jászberény (6) Jászság (1) jásztelek (23) Jásztelek (1) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) Zsófi (1) zsófi (19) Címkefelhő

Kritika első látásra

defiszon 2010.04.15. 14:08

Most úgy írom meg ezt a bejegyzést, ahogy az első és eddig egyetlen alkalommal láttam a tegnapi Ugly Betty finálét. Remélem emlékszem a lényegre, elég sokat járt az anyam rajta még az ágyban is.
Nem is tudom hol kezdjem...
Mondjuk az elején, mi? :)
Ez egy kedves, érzelmekkel teli búcsúepizód volt. Az első jelenettel megpróbáltak -jellemző módon- félrevezetni. Willie nem halt meg, nem őt temettük, hanem Halston-t, Mandy Fay-től örökölt egyetlen emlékét. Persze Betty kapott egy nagy adag sarat, az tetszett XD Nah jó, nem azért, mert Betty kapta, hanem mert az utolsó részben sem felejtik el az ilyen poénokat. Tegnap meghallgattam Michael Urie (Marc) És Becky Newton (Amanda) unofficial UB podcast hangfelvételét a twitteren, kemény 15 percen át csacsognak, de jó volt hallani ahogy mesélnek. Mindegy, ők mondták, hogy a temetés közben nagyon esett az eső és nagyon hideg volt, és az volt tán az utolsó jelent amit forgattak, és nem volt idejük olyanokra gondolni, hogy jaj, ez az utolsó, meg ilyesmi, hanem rohantak a kocsikhoz. Mint kiderült Urie lekéste a kocsikat mert el akarta lopni a széket a forgatásról, amin rajta van a neve (meg is tette, és ő lopta el Becky-nek is az övét), és öt utcát kellett gyalogolnia a hidegben és esőben két székkel XD midegy, szerintem megérte neki, nem? :D
Willie: Marc elmondta neki mindazt, amit én feltételeztem róluk, Willie pedig csendben elismerte, hogy Marcnak igaza van és egyébként is, ritkán mond szép dolgokat W. másoknak, de Marccal törődik. Connor is megjelent megint, rendesen meglepődtem, bár számítani lehetett volna rá. Ő ki tudja kaparni Willie-ből a jóembert is ha kell. Szóval, W. kiharcolt valami megállapodás félét Connornak valamilyen cellatársi infók kapcsán, úgyhogy ott is előre szaladtunk az időben.
Willie lett a Mode egyedüli főszerkesztője, hála Danielnek, aki végre nem makacs. Bár sokat gondolkoztam azon, hogy lesznek majd a dolgok a fináléban és utána, de arra sosem gondoltam, hogy Daniel otthagyná a Mode-ot. Meglepett. Bár amit mondott, hogy újrakezdi, az már több értelmet adott a dolgoknak.
Claire, Tyler: Az utóbbi egyszer sem szólalt meg az egész részben, volt egy kis háttérbeli feltűnése és egy megkönnyebbült válveregetés amikor Willie magára vállalta a balesetet, de egyébként semmi. De jó volt látni, hogy vége a családi drámának. Claire pedig hozta a formáját. De nem csak Danielnek, Bettynek is tartott egy kis anyai rávezetést. Danielnél hatásosabb volt a maga módján, szerintem nem előléptetésre gondolt, de hát már mindegy.
Suarezék: Hildáék elköltöznek, számítani lehetett erre. Manhattanbe költöznek, (Justin most éljenezhet), és megkérték Ignaciót, költözzön hozzájuk. De Ignacio nem megy. Én sem mennék. Úgy értem, ott a házuk, az a rengeteg emlék! Nem hagyná csak úgy ott, neki ott van az élete. De Hildáéknak tovább kell lépniük, és fel kell építeniük egy saját otthont, mint egy család.
Marnc, Mandy: Marc Willyvel és Troy-al a jövőre nézve kapott lökéseket. Bár Willie azért most tényleg rendes volt vele, de Marc is a sarkára állt. Sosem felejtem el, amikor a kórházban beszélgettek és Marc azt mondta neki, csak azért ment bele minden illegális dologba, mert azt hitte attól majd Wilhelmina boldog lesz. De mindig több kellett neki. Úgy fognak hiányozni... Amanda pedig megtalálta az édesapját, vagy ő találta meg őt, mindegy. A lényeg, hogy ott vannak egymásnak és ez nagyon kedves volt. "- Eltiltalak attól a fiútól? -Miért? Várj, kitől? - Nem tudom, csak úgy mondtam, olyan apás volt. - Ja, akkor utállak apuci!) :) 

Betty, Daniel: Daniel tényleg mint egy öt éves, most is úgy viselkedett. Amikor megégette magát, hát akkor majdnem kidőltem a nevetéstől. Egyedül az tartott vissza, hogy hajnali négy volt... Betty türelmes volt, én ezerszer kiborultam volna. Dühített Daniel tehetetlensége és dühített az egész elválás dolog, hiába tudtam, hogy így kell lennie.
Nem tudom mi történt. Daniel elveszett. Korábban már írtam róla, hogy ha nem is szerelem, de mi minden más köti össze őket. Betty pedig csak boldog volt. Úgy tűnik Danielnek ez túl sok volt az elváláson túl is, amikor nézte a búcsúbulin őket. "El kell engednem"... összeszorul a szivem...
London. Nah ebből nem sokat láttunk, ezért kár volt odautazni. Érzékeltették velünk, hogy Betty boldog, dolgozik, telik az idő. Aztán - tudtam hogy így lesz! Nem hiszitek el, de tudtam - telefonálás közben neki megy valakinek, aki pont Daniel.
El sem búcsúztak! Daniel magyarázat alapján pont ezért jött Londonba, vicces volt. Tényleg ,az a párbeszéd csillagos hatost ér minimum. Nem leszek pontos:" - Nem búcsúztunk el, úgyhogy jó utat, vigyázz magadra. - Köszi. Majd felhívlak ha leszálltunk."
Most volt közöttük kémia. A fene egye meg, pont most, amikor ennyi. Sokan mondják, hogy jó, hogy nem csattant el az a csók, én most azt mondtom, jó, hogy nem csattant el most, a végén, de korábban a részben már lehetett volna. Vagy csak valamit, tudjátok. Mindegy, ezen már nem változtathatunk. Mindenesetre Daniel most még úgy képzeli el, Londonban kezdi újra a dolgokat, szerintem ez jelent valamit. Jó, tudtuk, hogy "full of hope and happynes" lesz a vége, de ... kevesebb reményt és több tényt is adhattak volna.
Az utolsó jelent pedig, ahogy Betty belesétál a tömegbe Daniel pedig utána néz.... pont ahogy elképzeltem. Csak Betty nem botlott meg, és felirat: Ugly Betty.
Aztán már csak Betty.
És aztán vége lett.

Az én kapcsolatom a sorozattal? ...
Valahol a második évadban kezdődött, aztán máig folytatódott. Nem volt olyan régen, azt hiszem pár héttel ezelőttig még olyan rész is volt az első két évadban, amit sosem láttam. Mostmár mindent láttam. Mindet.
És nem fogok többet látni.
És beszélnek itt az esetleges filmről! Nem vagyok optimista. Sosem leszek az ilyen téren. Ha már szétkapkodták a díszletet, esélytelen hogy filmet rendeljenek be. Most csendben gyászolok, és úgy teszek, mintha nem veszítettem volna semmit. Mert hát nem is, hisz nyertünk valamit a sorozattal. Az ilyen dolgok elválással járnak, úgyhogy hálásak lehetünk azért, amiért most rossz. Ha most kevésbé fájna, akkor nem lett volna ilyen jó ez a négy év. Ezét pedig csak hálásak lehetünk.
:)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: kritika sorozat film képek címlapsztori mode ugly betty america ferrera eric mabius ki ez a lány meade betty suarez

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr891923472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása