defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) Budapest (17) budapest (4) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) jászberény (6) Jászberény (1) Jászság (1) jásztelek (23) Jásztelek (1) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) zsófi (19) Zsófi (1) Címkefelhő

Újratöltve

defiszon 2010.06.21. 21:26

Nah most ez nem valami Mátrix utalás akart lenni, főleg hogy mert nem hogy nem szeretem a Mátrixot, de még csak rendesen meg sem néztem egy részét sem, szóval az "Újratöltve" leginkább a blogra vonatkozik.
Sok mindent történt, mióta megcsömörlött a szerkesztői képességem, de fogalmam sincs, miről írtam és miről nem, úgyhogy az ismétlés elkerülése helyett inkább arról írok, ami van.

Legutóbb írtam (erre kivételesen emlékszem, mert arra akarok visszautalni), hogy nyitok egy másik blogot, de mivel nem itt akartam ezért kerestem egy másik szolgáltatót, de annyira nem vágtam hogy mivan, hogy feladtam, és úgy döntöttem, ha nagyon kritizálni akarom a filmeket, sorozatokat, megvan már rá a helye. Itt, meg a filmkalauzon is settenkedhetek. Szóval, erről ennyit.

Olvastam. Lenke kölcsönadta a Philip Roth konyvecskéjét, az Akárki-t. Roth-ot már régóta olvasni akarok (főleg mert Hornby többször is utalt az Amerikai pasztorál-ra, és mert idén kijön a Szellem írók, ami szintén Roth feldolgozás Milos Foreman rendezésével és Ewan McGregor főszereplésével, és ennél több ajánló nekem nem is kell hozzá). Lenkének nem tetszett, bár ő olyan érveket hozott fel, amivel nem értettem egyet. Azt mondta, nem tetszett neki, (mert) sok volt benne a szexjelenet. Annyira nem volt sok, olvasna Follet-et... XD Mindegy, nekem sem tetszett egyébként kimondottan, de nem emiatt, hanem az egész hangulata miatt. Végül is nem írom le Roth-ot, ahhoz túlsákosan befolyásolva vagyok, de az Akárki nem kapott szivecskét a listámon.
A másik egy Bodor Ádám novellácska volt, amit kölcsönkaptam Lenkétől, az pedig A részleg volt. Nagyon szép, pár oldalas kis könyvecske nagyon szépen bekötve, és a novella sem volt rossz. Felcsigázott, kíváncsi voltam, de aztán (lehet csak én nem fogtam fel a dolgokat) egyáltalán nem állt össze a kép. Végül is ez sem lesz kedvenc, de legalább már olvastam valamit Bodor Ádámtól is. Ha legközelebb találkozom valamelyik művével, legalább lesz mihez hasonlítanom.
Aztán Zsófi is adott ám kölcsön könyvet. A tőle kapott stócból az irodalmi Nobel-díjas Doris Lessing Az ötödik gyerek című könyvével kezdtem, ami kicsit nyomasztó és teli van feszülséggel. Olyan, mint egy furcsán megszerkesztett thriller-dráma Stephen King képekkel. És a legrosszabb, hogy mostanában este olvasok, és hát ez nekem sok így estére... Ettől függetlenül nem tudom, mi lesz a vége, lesz-e valami a végére az egész helyzettel, és belegondolni is rossz, hogy az egészhez hogy viszonyul a külvilág, és csak... áh, csak legyen vége.
Aztán még hátra lesz két Wharton, akit Lenke ismertette meg velem (puszi neked), meg még 3 másik könyv, majd róluk később, de lesz benne egy Finn író könyve is, természetesen azt Zsófitól hoztam :P Meg még mellette van két másik könyv is, amit olvasok... olvasok, inkább "olvasok". A Hiúság vására amilyen gyorsan olvastatta magát az elején, olyan gyorsan lett unalmas később, és S Meyer kisasszony könyve sem nyűgözött le eddig, bár összetettebb és izgalmasabb, mint az Alkonyat könyvek voltak. Csak hát azok olvastatták magukat és nehéz volt nem végezni velük pár nap alatt. Ez meg, szinte már nehéz olvasmány. Főleg ha valaki olyan keveset olvas mostanában mint én. Mondjuk kiolvastam A meztelen Juliet-et megint, miután Ani említette, hogy tesója nyilván ezt a könyvet vette meg neki angolul mikor külföldön járt, és ez eszembe jutatta, hogy ez egy olyan Hornby regény, amit még csak 1x olvastam, ráadásul tetszett. Úgyhogy lekaptam a polcról és adtam neki. Persze tesóm kiszúrta (karácsony óta először?..) és rögtön lecsapott rá, hogy ezmiez?, de szerencséjére lebeszéltem róla. Ez nem a Popcsajok stb vagy az Egy fiúról, és nem akarom megrendíteni a hitében, hogy Hornby zseniális.

Filmek. Hát, inkább sorozatok. A nevem Earl. Négy szimpla évad és üzenettel. Ez talán azon kevés sorozatok egyike, amik tényleg mondanak valamit, azon kívül, hogy Jason Lee borzalmasan néz ki bajusszal és hogy a déli amcsik nagyon viccesek. A lényeg, hogy Earl elkezdi jóvátenni a múltban elkövetett hibáit és bűntetteit. Nehéz neki, mert bűnöző volt, és attól függetlenül, hogy a 20 perces epik nagyon szórakoztatóak, sokszor elgondolkoztatott azon, én mit írnék egy ilyen listára...

Azok a 70-es évek a másik sorozat, amit felfedeztem mostanában. Nagyon jó, tényleg ilyennek képzelném egy a hetvenes évek amerikai ifjúságát. Bár félve gondolok a még egész távol lévő nyolcadik évadra, azért nem írom le őket, csak mert a fél főszereplő gárdát kiírják arra az évadra. Gondolkoztam azon, hogy Fészbúkra csinálok egy Azok a 70-es évek show minden napra idézetes izét, de nem sikerült, bár kiírtam azért már pár idézetet. Pl:
"Kelso: Jackie, te miért versenyzel? Nem is szereted a Zeppelint!
Jackie: Soha nem mondtam, hogy nem szeretem. Amúgy csak hogy tudd, Led irtó szexi!"

Nah erre mit mondjak? .. és komolyan gondolta! XD

Aztán ott a JAG. Megint. Akárhányszor a közelembe kerül akármelyik szar és gagyi és borzalmas JAG epizód én egyszerűen bekattanok és muszáj néznem többet és többet!!!! Pedig tényleg tudom, hogy nagyon gáááz, de nem tudok vele mit kezdeni. Ez van. Pedig David James Elliott olyan nagyon rossz színész, hogy nagyon nehezen viselem el hosszabb távon. Nah de róla jut eszembe a megjegyezhetetlen nevű új ABC sorozat (dögöljön meg az ABC), a (puskáznom kell...) Scoundrels, amiben egy bűnöző családapát játszik, akit épp most vágtak 5 évre sittre, és közben elzüllött családját a felesége próbálja összefogni úgy, hogy kiszállnak a családi üzletből. Ez persze a piti bűnöző fiának, naplopó modelljelölt nagylányának és sulikerülő kislányának (aki egyébként az April Nardinit a Szívek szállodájában és a Rebecca Mitchel-t a Dexterben alakító Vanessa Marano) kevésbé tetszik, mint a friss diplomás jogász elsőszülöttjének. De anyuci mindent megtesz, hogy a helyes útra terelje csemetéit miközben apuci a rácsok mögött próbálja túlélni. Egész jó sorozat :)
Aztán ott a Drop Dead Díva második évada, ami úgy néz ki, nem csak nekem jön be, de a kritikusoknak is, és egész sok neves vendégszereplője lesz. Aztán a Dexter-t és a House-t is forgatják már, csak pár hónap, és szeptember :P addig is legalább csorognak a spoilerek :)
Pretty little liars, 100 questions még eddig a nézős nyári sorozatok, és a minap megnéztem a Tony díjátadót is, és hiányzik Monk, de nemsokára lekezdi a tv2 a nyolcadik évadot, ha minden igaz.
Addig is, filmekről most nem, mert inkább sorozatokat néztem, de akkor már zene.
Macy Gray

 

Címkék: zene ajánló kritika sorozat film könyv zsófi roth hornby macy gray wharton lenke jag a nevem earl 100 questions a meztelen juliet drop dead díva pretty little liars azok a 70es évek scoundrels

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr162099357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d666o95r11k10a 2010.06.21. 22:35:32

Anna! (L) Végre írsz! És nem kényszerből. :D De jó olvasni élettel teli soraidat! XDXDXD :D (L)
süti beállítások módosítása