defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) Budapest (17) budapest (4) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) jászberény (6) Jászberény (1) Jászság (1) jásztelek (23) Jásztelek (1) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) Zsófi (1) zsófi (19) Címkefelhő

Foo-off

defiszon 2010.10.30. 21:04

Időrendi inkorrektségemért előre is bocsánatot kérek, de most belecsöppentem egy X-Faktor faktorba (hu, gyenge szóvicc, "adjegyötöst!") és elkapott a reflektálhatnék...

Gyakorlatilag ez az első igazi X élményem, leszámítva azt a kb öt perces kis szösszenetet, amiben részem volt még annó, amikor egyszerre ment a Gigacsillaggal, és hát az utóbbi lehet, hogy kevesebb tehetséget vonultat föl, de a músor jobb volt, mint az ertéelen. Most meg nem látok sok külömbséget...
Rock.
Jaj, mondom ha már ezt kell elviselnem, hát így még talán meg sem bánom annyira. De az első dallal megalapozták a hangulatot, vagy inkább a stílusból adódható (szerény elvárásaim szerint) alapvető hangulat hiányát.
It's my life. Nem kérek sokat, ez egy egyszerű Bon Jovi szám, nem lehet elrontani. De annyira egyénisíteni akarták, hogy még az oké, lasson belelendülő kezdéssel esélye is lehetett volna (és megint emeljük ki, hogy ez bár élő show, a nézők 99% még így a tv előtt ül) elcseszték. Konkrétan olyan érzésem volt, mint amikor az új TCS lemezt hallgattam, és amikor már feszít, hogy nah most, akkor visszaváltottak két sebességgel, és ezt ismételgették, és pont a katarzis előtt befékeztek, hogy nahazértmégsem.
Aztán PurpleRain, anyum most már konkrétan szerelmes lett a szlovák pasiba, még a mobilját is el kellett dugnom, nehogy sms-ezgetni kezdjen itt nekem...

Hazaérek, és mivel várnak? Foo Fighters - The pretender
Piros tütüs kócos kisjány. Ha nem ismerném az eredetit sem tetszene, így meg... de legalább benne volt a kalapban, és értékelem, hogy egy itthon (az utóbbi időket leszámítva) kevesebb figyelmet kapott banda is számításba jöhet egy alapvetően kommersz műsorban. Még most is úgy gondolom, itt a két véglettel lehet közönséget nyerni, és ez azok a dalok, akiket mindenki ismer, vagy amin sírunk. A többi felett csak átsiklunk. Én ha küldenék sms-t, most küldenék a Pretender-re, de nem az előadás vagy az énekenő miatt, hanem csak FF rajongói múltamat tekintve. Ez megmelengette a lelkem, de azért megkérdeztem anyát, hogy neki, mint nem elfogult hallgatónak, mi a benyomása az előadásról, és hát nagyon hüppögött...
De!!!! Mr. Beatriche túlkiabálva mindenkit elmondta a hét idézetét: "A Foo Fighters az igazi mai rock zene!"
Ámen!

Kölyköd voltam, de inkább lettem volna árva :S Erről setöbbet!

Közben eszembe jutott szegény Dumbo előadása, ami kissé emlékeztetett egy jól összetett MM klipre, leszámítva az énekes sminkjét, báááár, ha úgy lett volna kisminkelve, talán nem közli vele Rapülők Péter, hogy elég a tehetség a sikerhez és a nőkhöz, és konkrétan lecsúnyázta. Azért ez nem volt fain dolog!

Hipp-hopp, jött ... ívöneszenc (nemtom hogy írják, talán... Evanescence? :S )
Hát, nem figyeltem, mondjuk az én figyelmem amúgy sem terelné el a "dejólábaidvannak", de közben gépeltem. Hát, mondjuk, korrekt volt. Még így is szívesebben hallgatnám az eredetit, de nem találok benne különösebb kifogásolnivalót.

(Gyerünk, erőlködj Anyuka!!!! :S :S ) Talán addig kellett volna elmennem vacsizni, amíg ő énekelt, legalább megmenekültem volna. Nah mit mond a kritika...
"Nem találod meg a hangot" pipa
"Huulámzó volt a produkció" pipa
"Rosszul fogod meg a hangokat, végig hamis volt" pipa
"Minden előadónak kell adnia valamit, amit a hallgató tovább álmodhat" Hendrix <3 Geszti :( nem pipa
Nah nézd már, egyetértettem a zsűrivel? :D Valaki írja fel a dátumot, pirosbetűs ünnep lesz XD Persze ők segget is nyaltak közben, én nem babusgatom őket, azért vannak a mentorok :S 
 
Jaj, miért kell nekik emlékeztetniük a Nyárcsajokra? :S Az volt az est mélypontja... Én érzem magam kényelmetlenül a rossz előadásukért.
És most derül ki, miről maradtam le! ÁJOFDÖTÁJGÖR!!!!! :( Megmégegyvalamiamineknemtomanevét,denemisbajmertszarvolt ):


Off
Mondjuk elég egyedi fogalmuk van a rock-ról a sztájlisztoknak :S De! Ördög Nóriból alaposan (most úgy általában, az évek alatt, nem egyik hétről a másikra értem) kihozták a dívát. Sokkal szimpatikusabb, mint Liptai. Sőt, Balázs egójával már a tököm teli van, még úgy is, hogy ezen poénkodnak és szivatják, de még mindig elviselhetőbb páros, mint a tv2s bagázs.
Nah de mit is akartam :S elfelejtettem. Xfaktor: Megasztár - 1:1
Jah, tudom, miért nem volt csillagblog? Hiányzott? Nekem nem. Nah ezért nem volt. Meg mert pont ezért felejtettem el bekapcsolni a tv-t... XD

Oké, nem szeretem Tóth Gabi zenéjét, de ez a rock.
Ezt egyikőjük sem hozta ma. És nem a dalválasztáson múlik meg hogy mennyit vannak a színpadon.
Gabiról: Sosem csíptem, most sem különösebben, hidegen hagy, de a piárosának fizetésemelést adnék, mert 1, nőt faragtak belőle, 2, kurva jól néz ki, imidzs lett belőle. Diktál. Ez van.

 Eredmény:
Egyedül a Nyárcsajokban voltam biztos, a többiek nem izgatnak. A lényeg hogy ők minimum megmérkőzzenek a bentmaradásért. Ha kiesnek sem tragédia.
meg kettőből könnyebb kiválasztani a jobbat, mint tízből...
Hajrá.

Eddig gyenge. És nem mutatnak javuló tendenciát.
Most nem azért, énekelgetnek, nem is rossz, úgy általában nézve, de csinos pofi meg hosszú lábak nem elég egy ilyen mezőnyben.
Hideg van. De a baj az, hogy mert még nem ért ide a meleg, és nem azért, mert kirázott volna a hideg az előadásuktól.
Janicsák VECA, jól értettem? Oké...
Nah most lenne jó ismerni az átlagos teljesítményüket, mert eddig Vecácska kalsszisokkal jobb, pedig biztos nem véletlenül maradtak bent eddig a Sister-ek sem...
Szerintem nem is kérdéses.
Csak mert kirázott a hideg.

Khm, azt hiszem most ő is érzi, hogy megverte őket. Bocsi :P

Sajnálom. Igazam lett.

 

Az eredeti, csak hogy értsétek:

 

 

Címkék: kritika anya megaszar gikszfaktor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr82410463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása