defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) budapest (4) Budapest (17) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) Jászberény (1) jászberény (6) Jászság (1) jásztelek (23) Jásztelek (1) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) Zsófi (1) zsófi (19) Címkefelhő

Egyébként ez nem egy Hugh Laurie vagy...

defiszon 2009.06.11. 20:50

... Doktor House fanpage,csak én vagyok a fan, és mivel az vagyok, tehát ez vagyok. Így ezt is el kell viselni velem együtt. :)
Ma jelentkeztem a myvip-en a Doktor House fan klubba. Emberek, mint egy erőd! A klubok erődje! Először ugye bekoronáztam, hogy jelentkezzek, aztán elolvastam az adatlapot. Hoppá, ők kérnek is indoklást! Oké, visszavontam a jelentkezést, aztán újra jelentkeztem. Írtam egy szép hosszú indoklást, miért is vagyok megfelelő alanya a klubnak, mire a myvip nem küld el ekkora üzenetet. Még jó, hogy hozzá vagyok szokva, hogy ledobál a net, és ezért a hosszabb hozzászólásokat a lefagyás veszélye miatt elküldés előtt kimásolom. Mint mondtam, jó hogy megtettem. Aztán írtam egy rövidebb, címszavas jelentkezést, ledobott. Negyedszerre sikerült elküldenem, de 5 szavazat kell, hogy bevegyenek. Azt gondolnám, azért 32ezres tagszám felett nem kell 2 óra, hogy meglegyen az az 5 szavazat...most már csak azon parázok, hogy a szavazat állásánál nem írta ki az indoklást, amit sikerült nagy nehezen összehoznom...mindegy, aztért ide leírom, mivel indokoltam magam. :)
Ha nem jönne össze a felvétel, akkor legközelebb csak a blogom címét illesztem be:):):)
Canzúrázatlanul ez volt az első indoklásom:

"Bocsi, előbb is bejelöltem a klubot, csak aztán olvastam el a feltételeket, úgyhogy visszavontam, és megint bejelöltem, hogy magam mellett érveljek. Fogalmam sincs, mi kell ahhoz, hogy látatlanban meggyőzzek valakit arról, hogy igen is House rajongó vagyok, de néhány pl.: House-osított telefon ( Hmmpop csengőhang és háttérkép), számítógép (Háttér, de ez nem sokat mond:). Már rajzoltam le Hugh Laurie-t, ami nekem nagy dolog, mert csak azokat rajzolom le, akikért nagyon rajongok (Star Wars szereplők), és nem azért vagyok ilyen válogatós, mert olyan jól rajzolnék, hanem mert munkával jár, és ritkán szorítok ennyi időt egy valamire. Elkezdtem írni egy fanfiction-t, alternatív 6. évad. 9 oldalig jutottam, belebonyolódtam a betegségbe, meg aztán jöttek a spoiler-ek, és nem tudtam, beépítsem-e vagy folytassam, de egyik barátnőm, aki szintén House rajongó, azt mondta a karakterekre, hogy nagyon eltaláltam őket. Még ha sosem fejezem is be ezt a fanfiction, ettől mégis jó érzés, hogy "eltaláltam" őket. :)
Visszaszámolom a napokat a 6. évad premieréig (még 102 nap..), a nyáron doktor House maratont tartunk, 5 nap 5 évad címmel. Már kiszámoltam, kb 16 óra egy évad, kicsit talán több, kivéve a 4.et mert az sokkal rövidebb, úgyhogy akkor majd kialausszuk magunkat:) néztem az axn-maraton, amíg anyámék el nem rugdostak tanulni:P, nézem a tv2n, bár utálom a szinkront,de nem House-ét, hanem a negyedik évad!Borzalmas! Szerintem Kulka jobban csinálja, mint Szakácsi annó, de azért vicces Kulkát hallani. olyan érdekes, mert múltkor pont a szomszédokat hallgattam fél füllel, és Kulka abban egy orvost játszik, és a mentőben voltak, és úgy odakaptam a fejem, és vicces volt, mindegy. Ma meg csak azért néztem az Életképeket, hogy hallhassam Kulka hangját...
Megsirattam Ambert. Megsirattam Kutnert. Stacy-t nem csíptem. Wilson jópofa, a boldogság első foka...a boldogság 5. foka- hogy végre lelépsz! Vagy valami ilyesmi:) Hallgatom a vonaton az 5. évad zenéjét, és tudom, melyik beteg, melyik jelent, milyen érzések. Félek Ambert-ől...
Hugh Laurie pedig fantasztikus színész.Folyton azon jár az eszem, bár tudom, hogy a Fry&Lauri-n kívül voltak színészi ambíciói, de sosem vállat nagyobb szerepet, vagy sosem adatott meg neki a lehetőség, és mégis miért gondolta azt, hogy egyáltalán megpróbálja? A kihívás, vagy tovább akart lépni? És annyira szeretném tudni, hogy milyen a kapcsolat Fry-al azok után, hogy megszűnt a műsor, mert az egyik rádióinterjúban olyan közömbösen beszélt róla. Ez nem valami lényeges infó, de mégis szeretném tudni. Nos, még egy csomót rizsázhatnék, de a végére még annyit: Tegnap este msn-en Doktor House epizód barkóbát tartottam a már fentebb említett egyik barátnőmmel, aki nagyobb fan mint én, és 3 kérdésből kitaláltam az epizódot. Megérzés:P (5. Évad? Igen. Férfi a beteg? Igen. Egy rózsától betegedett meg? Igen. Honnan tudtad? :):):):):):))"


Hm. Gyűjtöm a House idézeteket, és erre ma jöttem rá:
Ha én lennék a forgatókönyv író így fogalmaznék az Amber és Kutner halálát illetően: Az egyiket muszáj volt megölnöm, a másikat meg ... kellett.
Magyarázat, ha kell: Ambert muszáj volt megölni. Tényleg! Az évadot 10 résszel korábban kellett abbahagyni, MUSZÁJ volt valami ütőset beletenni. Mi számít ütősnek? Halál. Kit öljünk meg? Szerintem nem volt más választásuk. Muszáj volt.
Kutner-t meg meg KELLETT ölni. Ill. magának kellett megölnie magát, de ez csak játék a szavakkal. Kal Penn Obama egyik képviselője lett, vagy legalábbis valami ilyen politikai bábuja, úgyhogy mennie kellett. Legalábbis ő így döntött, a forgatókönyvírók meg emígy. Nem tudom, tudták-e már ezt akkor, amikor Kutner Taub-ot faggatja az öngyilkosságról. Itt van az egyik kedvenc párbeszédem, ami a későbbiek fényében nagyon ironikus:

Kutner: Szóval, kit ismertél, aki öngyilkos lett?
Taub: Hemingway, Goebbels, Rómeó és Júlia.
Kutne: Az édesanyád?Apád?
Taub: Azért, mert én soha nem tenném meg, már az egész családom öngyilkos volt?
Kutner: Nem, de a kategórikus elutasításod arra utal, hogy érintett vagy. Árulás, elhagyatottság...
Taub: Csak azért, mert te egy Dickens-regényben nőttél fel...
Kutner: Pont az én fajtám az, aki soha nem tenné meg.Ha kezdettől fogva szar az életed, csak felfelé vezethet az út.

És egyébként is, szerintem az, hogy megöngyilkoltatták Kutner-t magával, arra is utal, hogy Kal Penn választása volt, hogy otthagyja a sorozatot, és mint politikus folytatja. Mert ugye Kutner is maga választotta az élet helyett a ... nem életet.
És innen már nincs visszaút. Ill. mégis van, mint ahogy azt láttuk, de azért mégsem. Hm.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr601179738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása