defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) budapest (4) Budapest (17) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) jászberény (6) Jászberény (1) Jászság (1) Jásztelek (1) jásztelek (23) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) zsófi (19) Zsófi (1) Címkefelhő

Meglepetés!!!!!!

defiszon 2009.11.28. 07:42

Nos, így utólag visszagondolva láthattam volna az előjeleket... Szóval, kezdődött ez januárban, ill tavaj szeptemberben, mert akkor kezdük tervezni az idén januári meglepetés bulit Zsófinak, és kölcsön-kinyír visszavár alapon ugye most én lettem a soros :P Nah de nem gondoltam, hogy majd itt pénteken, anyámékat beszervezve beindítjuk a banzááájt... XD Nah de ennyit a logikai és médiumi képességeimről...
Amikor bementem a kulcsért anyához a suliba, mondta, hogy majd apa korábban hazajön, menjünk be bevásárolni, felírta mi kell. Ad 1, múlthéten voltunk vásárolni, ad 2, röhögőgörcsben mondta mindezt, ad 3 tényleg röhögött!!!!! és a lelkemre kötötte hogy de mindenképpen menjünk el vásárolni! Tényleg, annyira messze voltam attól, hogy ez valami elterelő hadművelet része, hogy nagyon.
Hazamentem, oké, király, hazafelé összefutottam Zsófival és Lenkével, ármánykodó unokatestvéreimmel!!! :D :D Röhögtek, de azt hittem csak azon röhögnek, hogy mit össze szenvedek a bőrönddel, míg ők kínjukban röhögtek, hogy mi lesz ha rákérdezek, miért szombaton jönnek köszönteni XD Nekem eszembe sem jutott.. XD XD szegények, micsoda lelki kínokat élhettek át!!! :D :D 
Anya és apa kb együtt ért haza négy körül, ez apának a "korábban jövök", anya morgott, de sokat morog, nem volt meglepő. Utólag viszont apa jött, és "nah akkor menjünk", pedig általában akkor "Jó, majd megyünk mindjárt, csak még eszek valamit, meg átöltözöm meg fogatmosok meg alszok egyet meg... stbstb", de most meg... És utólag, még az is gyanús lehetett volna, hogy ahelyett, hogy a sokkal időigényesebb, de hatásosabb kaziba való begyújtás választja  inkább gyorsan bekapcsolta a gázt. Jóvan, mindegy, mentem. Fél óra alatt letudtuk a vásárlást, Ádámot felszedtük a buszmegben de anya már telefonált, hogy jaj a szivattyú jó-e hogy megy, meg hogy hol vagyunk már XD 
Amikor mentünk és amikor jöttünk is apa azt találgatta, kié az az opel keresztapámék kocsifelhajtóján, de abban maradtunk, és ezt hajtotta mikor hazaértünk is, hogy "biztos a Varga Zolié" ... aztán kipakoltunk, tesóm "Vidd már be inkább az én cuccam, majd én bepakolok", bevittem, letettem a nappaliban és mentem vissza a kocsihoz. Erre megint, jó eréjesen, hogy menjek már fel, hozzam le a töltőjét, a szobámban van a fotelben, otthagyta. (Az én szobámban? ... hm, gyanús, de nem arra gondoltam, ami volt, hanem hogy biztos odatette az ajándékom, és majd meg akar lepni, mert már megvette régen, legalábbis ezzel szivatott) Mondom majd mindjárt,  hagy pakoljunk már be, erre anyum is erősködött, aki, így utólag, valóban feltűnően sok melegszenyát készített éppen. Szóval, kabárban felcaplattam morogva, hogy még itt utasítgatnak, mondom "Miért ég a villany a szobámban???" De jó hangosan, had hallják odalent is, hogy nincs jó kedvem!!!! De gyanús volt, hogy de ingatag a lámpafény és de gyér... de annyira nem hosszú az út a lépcső és a szobám között, hogy ezen észrevételeket esetleg értelmes gondolatokkal párosítsam, ígyhát már ott is voltam az ajtóban. Jah, akkora tortát.... XD XD De azért először megálltam, felfogtam, visszafordultam, aztán megint visszafordultam és azért remélem köszöntem is :P Mindenesetre nagyon meglepődtem XD Nem voltunk sokan, pont elegen :D :D Itt volt Lea meg Joci, az öcsi, meg Dóri (és mint kiderült, ő jött a szomszéd ház előtt álló opellel), meg Ani és a LADZS L-D-ésZS tagjai, vagyis Lenke, Dorka és Zsófiii! :D :D 
Itt már megvártuk a tortát és megszenvedtünk vele, mert azért kicsit figyelmen kívül hagytam szeleteléskor azt a tényt, hogy ennek a tortának nemcsak szélessége és hossza van, hanem mélységeee is!!! Ilyen magas tortát... nah de a 20 gyertyát, ill nem a gyertyát, hanem a gyertyák lángját ugye, sikerült egy határozott lendülettem kioltanom, bár amit kívántam, azt hiszem, csak egy alternatív világban valósulhatna meg, ahol mindennapi jelenség egy zombi...

 

Sajnos Leáék Dóri fuvarozásával gyorsan leléptek, mert mentek haza apátyira busszal berényből (de bonyolult), és mint kiderült, (bár ebben benne van az is, hogy Dóri állítólag késett) a berényből telekre tartó 10 perces utat Dórinak sikerült 40 perc alatt teljesítenie XD Nah de remélemy elérték a buszt :D :D :D 
Miután megcsappant a létszámunk, Zsófi felvázolta az egész estés programot, ami csak utólag nyerte el ezt a címet, mert előzetes számításai szerint nagyából egy órát vett volna igénybe a táblás feladat...Nah de kezdődött ez a "Bátor vagy ügyes?" kédéssel...
És ez lett belőle:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hogy értsétek: Csukott szemmel körömlakkozás. XD
Ezt követte A Tábla... Kategóriák: Star Wars, Szívek szállodája, Neil Gaiman, Büszkeség és Balítélet, Nick Hornby, Doktor House és Személyes...Mit ne mondjak, ennyi minuszpontot egész életemben nem kaptam még az összes kémiaórát összeadva sem... ÉS! Mindezek tetejében, minden kérdés után, ha tudtuk a választ, ha nem, inni kellett... nem aloholizáltunk, nem azért, hanem Zsófi kevert nekünk puncsut, jó nagy adaggal isteni finomra, csak ugye a sokadik helytelen, vagy helyes válasz után már inkább azt éreztük, hogy talán nem olyan jó ez a gyomrunknak... úgyhogy aztán már ittunk mindent kínunkban. Mert ugye, a minuszpontok meg csak gyűltek, és akkor többet kellett inni. Nehéz kérdések voltak nagyon XD Hány részes összesen a GG? ... 10el elszámoltuk XD De persze ami meg könnyű volt, és kentem vágtam, azt mindig a másik csapat kapta... :( Nembaj, így is mi nyertünk Lenkével :P Ennek örömére NEM ITTUNK!!!! Azt hiszem mínusz 10- mínusz 20 arányban nyerünk :P
Aztán játszottunk még a Beugróból átvett dolgokat, a kényszerbetegeset és a hangulatingadozót XD nah az is vicces volt :P Aztán nem nagyon emlékszem, vannak ilyen fekete foltok sztem az emlékeimben, úgy a holtpont felé közeledve, de az még dereng, amikor betettük a Kóristákat és amikor vége lett, meg hogy Family Guy-t néztünk, és nagyon beteg  XD  Áh, de valamikor mintha kareokiztunk is volna.. hm, nemtom...
Aztán kikísérük Anit, könnyes búcsút vettünk tőle miközben Lenkével tovább kritizáltuk a falu helyzetét, mert bizony a fáradság komoly és fennkölt gondolatokat fakaszt amúgy is túlterhelt agyunkból...
Most itthon vagyok, félórája pötyögök is és próbálom eldönteni, ágynak essek-e még mielőtt anya berángat berénybe, vagy inkább valahogy lopjak energiát... A nap szóba sem jöhet, mint alternatív energiaforrás, mivel nincs, ami van, az a köd, de nagyon. Szóval, amíg eldöntöm, elmegyek zuhanyozni, eztán meg úgyis gyenge vagyok és manipulálható, észre sem veszem, már berényben leszünk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oké, Szerkesztés a mentés után 5 perccel: Anya most jött, jövőhéten megyünk cipőt venni, alhatok. KÖSZÖNÖÖÖÖM!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr561557925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása