defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) budapest (4) Budapest (17) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) jászberény (6) Jászberény (1) Jászság (1) Jásztelek (1) jásztelek (23) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) zsófi (19) Zsófi (1) Címkefelhő

Év végi összegzés

defiszon 2009.12.27. 01:24

Lassan megint átlépünk egy új időszámításban, és ha nem is elszámolni, de azért összeszedni az év számomra nagyobb felfedezéseit azt hiszem megér egy bejegyzést.
Mit köszönhetek mégis 2009-nek? Azt hiszem, megpróbálok valami kronológiai sorrendet találni, így könnyebb lesz...
1. House
A sorozat és az én kapcsolatom elég hullámzó volt az évek alatt. A kezdetekben még szabotálni is igyekeztem ismerőseimet, akik az épp aktuális epizódot készültek megnézni a tv előtt. Aztán mikor msn-en mindenki a "House-t néz" nincs gépnél állapotba ment át, mit tehettem volna? Csatlakoztam a csordához és adtam egy eséjt nekik. Bejött. Legalábbis akkor még úgy ahogy. Gimis éveim többségében nem a tanulásról szóltak (Nah de mondjuk az átlagom sosem ment 4.5 alá), ezért a szabad perceim sorozatokkal tarkítottam. Így került a listára a House. Elkezdtem nézni a negyedik évadtól az amerikai verziót. A negyedik évad rövid volt és a végig elment. Nem voltam fan. Az ötödik évad jött, aztán én valahogy lemaradtam a közepént, pont mikor Kutner öngyilkos lett, azt gyorsan bepótoltam, szidtam magam, majd vége lett. Akkor kezdődött minden. Azóta talán enyhült, de olyan dolgokat köszönhetek annak az utolsó utáni apátiának, amiért nem lehetek elég hálás. Ezek pedig ti vagytok, KUKACOK! :)

2. Monk
Mnokot mindig is ismertem, tudtam, mi a lényege és hogy milyen, szerettem is de nem kimondottan izgatott. Idén nyáron mind az addig leadott hét évadot ledaráltam és igen, szerettem és szeretem is. Tudtam, hogy lesz még egy évad. Egy utolsó. Végig azt sajnáltam, hogy Monk meg fog halni, és minden epizódban láttam, hogy ez miért különleges, most, hogy utolsó évad. Lezárták az összes szálat, minden téren magnyugvás hozott, megoldottuk Trudy ügyét és még Sharona is visszatért. Aztán vége lett. Nem halt meg Monk, köszönöm, tényleg. Kicsit giccs lett a vége, enyhén nyitott ajtót hagyva esetleges folytatásra, de őszintén, nem reménykedem. Shalhoub filmográfiáját vizsgálva más szemmel nézem a Monk miatt/után őt is, bennem van a tisztelet.

3. Filmkalauz
Fogalmam sincs, hogy kerültem a filmkalauzra, de ott teremtem egyszer csak és azóta ott vagyok. Tényleg. Ott megtaláltok.

4. Blog
Hát, a blog már megvan egy ideje, ez is meg a BoB is, de bejegyzéseim elég hangulatfüggők voltak, már ha voltak. Most reneszánszát éli számomra a cybernapló, és hát koptatom rendesen. Köszönet az olsaóknak! :)

5. Neil Gaiman
Mondhattam volna inkább úgy, hogy Csillagpor, és abból jött Gaiman, de Gaiman hosszabb távú szeretet, mint a Csillagporé. Gaiman regényei új nézőpontod adnak, a fantasy és a hétköznai világ, magával ragadó mégis tömör formában, amit egyszerűen nem lehet utánozni. Imádom. Pont most olvastam ki az Anansi fiúkat tőle, és hát... fergeteges. Számomra a jó könyv, amit látok magam előtt, nem csak ahogy olvasom, de a sorok mögött is. És ezt láttam. Most is látom. És látni is fogom.

6. Alkonyat imádat majd (hálistennek) utálat
Az Alkonyat imádatom cirke 3 hétig tartott az év v égi vizsgaidőszak közepén. Megnéztem a filmet, melynek premiere pont 19. születésnapomon volt, és még ebben is isnteni jelet láttam. Imádtam a filmet, elolvastam-megvettem a könyvet, mégegyzser elolvastam és még vagy 6x megnéztem a filmet. Ehatároztam, hogy vámpíros filmet forgatunk a nyáron, elolvastam ebookban az összes hátralevő alkonyat könyvet angolul, és szerencsére, ennek hála el is múlt rajongásom és megláttam az első rész tökéletes tökéletlenségét. Lehet, hogy én vagyok amó vagy depresszió vagy nevezettek akárminek, de nem lehet minden mindig happyend, csak mert Meyer kisasszony így álmodta meg. Könyvről van szó, nem akarom elvenni tőle, de nem megoldás, ami a végén van. Egy nagy rakás vértelen giccs. Nem is értem, hogy lehet, hogy valkinek tetszik is. ... De legalább annyit elértek a vámpír téma felélesztésével, hogy adtak szerencsétlen hülye 10 éves gyerek kezébe, hogy nesze olvasd, ha már a HP moziban az igazi, nem a könyvben... mire megérne bennük az olvasási ösztön, elé rakják DVd-ben mind a 7et, és majd cseszik elolvasni azt a "jajdehosszúkönyv"-et... az Alkonyat meg legalább majd velük öregszik, s elolvassák. az is valami... nah meg hogy elővette a WB a D Shane regényeket, mert nekem meg még annó az volt a HP utód... :P :) 

7. Twitter
A twitter csak friss szerelem, bár a myvipet és az iwiwet már egy ideje mellőzöm... Most msn-t sem használok, néha ebuddyra felnézek, ha vki akar valamit ittvagyok alapon, de egyébként twitter. :) nah meg email, az a lelke mindennek. Utálom a telefont. :)

8. Fényképezés
Azt hiszem, ezt meg a blogra lehet visszavezetni. Fényképezek, hogy legyen kép a blogra. :) 

9. Athos
Igen, az Athos sztoriról olvasni itt, nem részletezem, ismeritek a szépségemet. Nem vele, hanem vele csak nőtt a kutyáink iránti imádatom, de hát ő mégiscsak a mi kiskutyánk marad. Bár már nagyobb, mint Dolli és jajderossz, de egyébként pont ma mondta anya, hogy fejlődik a jelleme, mert ma már rámorgott Dollira :) Lesz itt egy kis erőfitoktatás, vagy megmarad a mi kis jámbor őzikénknek? 
Sztem az utóbbi.

10.  Az új rokon
Pisti beházasodott hozzánk, ez van. Ráadásul babájuk lesz, szóvaaaaaaal :) :) Ez milyen rokoni szál egyébként? Unokaunkaöccshúg? (A nyáribabára értem :) ) 

11. Family Guy
Meglepetés szülinapi buli hajnali punnyadását feloldotta Leneke javaslata, hogy nézzünk Family Guyt, mondom oké, úgysem láttam még belőle egyet sem. Most már mindet láttam. :)

12. A kor
20 éves lettem, semmi nem változott, elvagyok mint a befőtt a spájz felső polcán. Néha megremegek, mint a kocsonya s táncot lejtek a vibráló lámpafénnyel, de egyébként némacsendéshullaszag.
Szeretem a közhelyeket.
Ez van.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr841625469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása