defiszon

Minden, ami történik, ami van, ami volt, ami lehet vagy csak úgy.

Friss topikok

  • Aren7: Szia! Ne haragudj h ilyesmivel zaklatlak, de olvasom, hogy láttad a September Issue-t...én egy éve... (2011.08.05. 23:28) Összefoglaló
  • defiszon: Leától kaptam. (2011.01.07. 12:33) Helyzetjlentés
  • defiszon: De hülye vagyok! ... rájöttem! Azért van már csak hátra három horcrux, mert ezek a barmok nem is f... (2011.01.02. 22:46) 3+3=7
  • d666o95r11k10a: Annuskaaa! Nemsokára találkozunk! :) (2010.12.22. 12:36) Mi a blog?
  • d666o95r11k10a: Nem is tudom. :P (2010.12.22. 12:35) Röviden

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

100 questions (1) ádám (4) ajánló (20) Alföld (1) álom (7) american idiot (1) america ferrera (12) anakin skywalker (1) angol (1) ani (11) anya (13) apa (5) art (1) ashton kutcher (1) athos (6) augusztus 20 (1) azok a 70es évek (6) a felolvasó (2) a meztelen juliet (2) a nevem earl (1) ballagás (2) Bálna (1) barátok közt (1) bbc (1) becki newton (1) being erica (1) BésB (1) betty suarez (8) bicikli (1) BKK (3) blog (4) bronte (1) bruce willis (1) Buda (1) budapest (4) Budapest (17) buli (7) castle (1) christina baranski (1) ciki (1) cikk (1) címlapsztori (18) cipő (1) corvin (1) cougar town (1) csak (10) család (29) csángó feszt (3) daniel meade (2) dexter (5) disznóvágás (1) doktor house (3) dolly (8) dorina (4) dorka (29) drop dead díva (4) eger (17) egó (15) éjszaka (1) emmy 10 (2) érdekes (3) eric mabius (11) este (1) étterem (1) ewan mcgregor (4) fájok (1) falunap (2) fanfiction (1) fecske (2) felicity (2) fészbúk (2) film (38) föld órája (1) folk error (2) Frei caffee (1) G (1) gaiman (6) gikszfaktor (1) glee (1) gólya (1) Grand Hotel Budapest (1) hajta túra (1) harry potter (1) hayden christensen (1) házi feladat (1) házszentelés (1) heather matarazzo (1) hellókarácsony (1) HIMYM (3) hornby (8) house (3) hugh laurie (2) ikszfaktor (1) imdb (2) írás (1) itthon (2) jag (2) jane austen (10) jane eyre (1) Jászberény (1) jászberény (6) Jászság (1) jásztelek (23) Jásztelek (1) jelek (2) joshua jackson (1) kacsa (2) kaptár (2) karácsony (1) Karády (1) katedrális (1) kathy najimy (1) kedv (1) kegyetlen játékok (1) ken follett (1) kép (3) képek (50) keyes (1) kiállítás (1) kimnowak (1) kirándulás (1) kispál és a borz (1) ki ez a lány (18) kóla (1) koli (3) koncert (4) konyha (1) könyv (31) Kossuth tér (1) közöd (1) kritika (15) kukacz (3) kutya (7) ladzs (2) látnivalók (1) lea (3) legend ef the seeker (2) lenke (20) Lips Adrián (1) lockdown (1) lost in austen (1) lynn barber (1) macy gray (1) magyar dal napja (3) marley meg én (1) meade (5) megaszar (4) meki (1) mese (1) Metró (1) michael urie (1) mode (4) monk (1) mozi (1) munka (1) Neil Gaiman (1) névnap (2) novák péter (1) Nyitott Műhely (1) obi van kenobi (1) önéletrajz (1) önkéntes (11) önkéntes fiatalok napja (2) ördögűzés (1) our family wedding (1) pályázat (2) paranormal (1) Parlament (1) plágium (1) pláza (1) pretty little liars (2) rajz (6) regény (19) rémálom (2) röhely (1) roth (2) rottweiler (8) ruha (1) samsung (1) scoundrels (1) sorozat (39) star wars (5) street art (1) süti (3) szellemek (1) szilveszter (1) szobám (1) születésnap (9) tavasz (1) the dry land (1) the pacific (1) tim burton (1) Tolsztoj (1) tömegközlekedés (2) totalcar (1) túra (1) turist (1) turista (1) túrista (1) tüzijáték (1) ugly betty (20) újságírás (1) Uránia Filmszínház (1) utálom (1) utazás (1) V (2) vélemény (1) véletlenek (1) vers (2) videó (14) villamos (1) wekerle (1) welcome to the dollhouse (1) Wes Anderson (1) wharton (5) wolfmother (1) zeffirelli (1) zene (7) zöld sportok tábora (4) zsófi (19) Zsófi (1) Címkefelhő

A béke szigete

defiszon 2010.01.14. 20:35

Anyum csendes terrrorral büntet, de nem én fogok előbb megtörni. Tesóm meg csinált valamit a wifivel, vagy inkább nem csinált semmit, és ezért nem jó... nem ad internet jelet. Hálózat sincs, bár az ő szobájában két gépen s remekül füt a jel (kábelről), de ő nem csinált semmit!!! Áh, és még csak azt a semmit is tetőzi azzal, hogy nem hajlandó tenni valamit, hogy legyen internet. Most meg idedob nekem egy kábelt a folyosóra, hogy nesze neked, három napig lesem szarom, van-e neted, de az én szobámba többet be nem teszed a lábad. Pedig bizony én azt lestem egész nap, hogy mikor jön haza, hogy csendben kipakoljam amúgy is olyan hatalmas gépem a szobájából, nehogy rá kelljen néznie. Sőt! Ma anya beküldte vásárolni nagyon értelmes és kicsit sem aggorgáns bátyám, erre mikor hazajön, nagyon kedvesen berángat a kamrába, hogy felhívja figyelmem pedánsan eldenzett polcára a hűtőben, ami csak is és kizárólag az övé, rá se merjek nézni. Erre megmertem kérdezni tőle, hogy utalja vagy kp-ban fizeti az internetet meg a fűtést, vizet, áramot anyáéknak? Nah ez már megint nem tetszett neki, nem mintha nagyon jól viselné egyébként is, hogy itthon vagyok. Nah nem mintha én jól viselném, h ő itthon van... nem tudom mit képzel magáról, őt senki sem baszogatta, mikor csak úgy kénye kedve szerint átment levelzőre semmi terv nélkül, itthon dekkolt fél évig, mondván hogy ő "állást keres", többe került anyáéknak hogy itthon lakott, mint amikor még pestre fizették neki a soktízezres lakbért... Szóval! És rólam ezt senki nem mondhatja el. Én nem járok sehová, nincsenek elvárásaim, nem követelőzön, nekem csak sajt kell víz és kenyér. Meg internet. A sajtot lecserélhetjük internetre, ennyi kompromisszum van bennem. És míg ő terv nélkül lépett le levelezőre, én kész tervvel hagyom ott az egyetemet. És nem egy hivatalos elvélben értesülnek róla anyáék, hanem én szóltam. És egyébként is, mikor törtem én össze egy kocsit? Csak azért mert húdenagylegény voltam, aki friss hóban nyári gumival rodeózott, hogy lenyűgözze barátait? És ezért sem baszogatta senki, amikor meg szóba hozom, ilyenkor veszekedések alkalmával, lehurrognak, pedig a kocsin kívül senkinek nem lett baja. Ha megemlítam, hogy őt én mikor baszogattam amikor ez történt, nem mond semmit, de hogy gyűlölöm!!!!
"Az az én polcom!"
Hát akkor ha már saját polca van, akkor már nincs többé olyan, hogy a közös. Ne egyen a kenyérből, ne igyon a vízből, ne vezessen a kocsival. Tessék, ő akarta. Ennyi.
Még hogy az ő polca... majd ha fizetsz lakbért, apukám!
Én túlzom el, vagy valóban egy arrogáns pöcs?
Énisígygondoltam.

Jah, a címről, hogy a béke szigete.. Az én lennék. Vagy inkább apum, szavát sem hallani hogy itthon van. De akkor ő legyen a béke kontinense. Én meg egy lázadozó, "nehogy már te mond meg mit tegyek" apró, csendes szigetecske vagyok a ház utcára néző tengerében... (értelmet ne keress, felesleges... )
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://defiszon.blog.hu/api/trackback/id/tr31673000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása